No més complicitats amb Isrel

dimecres, 4 d’agost del 2010

Treballem molt & Truita de patates

Avui a l’Equip B ens hem llevat tots una mica cansats després del sopar d’ahir a Ramallah. Tot i així ens hem posat de seguida a l’obra i hem començat a treballar dur. Al centre comunitàri ....

A la casa de l’Abu Annan hem començat a preparar el sotre i a omplir de formigó les columnes que faltàven. Per fer-ho, previament haviem fet la pasta de formigó amb una formigonera, molt divertit. Ara la casa ja comença a cobrar forma i ja no és només un terra. A la foto, fent una pausa merescuda.


A la tarda ens hi hem tornat a posar i gairebé hem acabat de fer el sostre. Com que s’havia d’enllestir per demà, un grup ens hem quedat fins a les 11 de la nit acabant de col·locar les totxanes i les barres d’acer al terrat i així demà ja poder fer l’encofrat. Estem cansats però contents.

A la foto, el Roger i el Jorge després de l'obra, el Jorge amb una gorra de Hamás que li han regalat. Ara ja no la porta.


Després, hem sopat una truita de patates boníssima que han preparat el Jorge i la Juana i hem fumat una xixa explicant-nos acudits.

Hoy el Equipo B nos hemos levantado todos un poco cansados después de la cena de ayer en Ramallah. A pesar de eso, enseguida nos hemos puesto manos a la obra y hemos trabajado duro. En el centro comunitario hemos hecho un poco de todo. Algunos hemos estado pintando, otros han cargando planchas de aluminio para el tejado que ya no servían y por la tarde hemos estado cargando piedras para construir el muro exterior. Además hemos podido presenciar una clase de inglés para las chicas del centro.

En la casa de Abu Anna hemos empezado a preparar el tejado y a llenar de hormigón las columnas que faltaban. Para rellenarlas, antes hemos hecho la pasta de hormigón en una hormigonera, ha sido divertido. Ahora la casa ya empieza a coger forma, ya no es solo un suelo.

Por la tarde hemos vuelto a la obra y hemos terminado el tejado. Como tenía que estar terminado para mañana, algunos nos hemos quedado hasta las 11 de la noche acabandolo del todo, colocando barras de acero y más ladrillos en el tejado, para mañana ya poder hacer el econfrado. Estamos cansados pero contentos.

En la foto, Roger y Jorge después del trabajo. Jorge lleva una gorra de Hamás que le han regalado. Ahora ya no la lleva.

Después hemos cenado una tortilla de patatas riquísima que han preparado Jorge y Juana y hemos fumado una xixa mientras nos contabámos chistes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada